Marketingötletek

blog

Mi az a kulcsszó sűrűség?

A kulcsszó sűrűség nem más, mint egy arányszám, amely megmutatja, hogy egy adott oldalon hányszor fordul elő a kulcsszó az oldal összes szavához viszonyítva. Sem a túl magas, sem pedig a túl alacsony ráta nem túl előnyös. Na de mégis mennyi a megfelelő kulcsszó arány és mit tehetsz ennek elérése érdekében? Ezt a kérdést vizsgáljuk most meg közelebbről!

Tovább

A CTR jelentése

A CTR nem más, mint egy mérőszám, amely a látogatók aktivitásának vizsgálatára szolgál. De mi is pontosan és hogyan lehet javítani rajta? Ennek járunk most utána!

Tovább

Mit jelent a horgonyszöveg?

A horgonyszöveg a linképítés elengedhetetlen része. Tulajdonképpen nem más, mint egy kattintható hivatkozás, amely megjelenésében is elkülönül a tartalom többi részétől. A jó horgonyszöveg arra ösztönzi a látogatókat, hogy rákattintsanak, másrészt segítik a keresőmotorok munkáját is, amelynek szerepe a keresőoptimalizálás során meghatározó. Nézzük meg, mit is jelent pontosan a horgonyszöveg, miért fontos és hogyan kell jól használni!

Tovább

A keresési szándék fontossága

A keresési szándék a felhasználó célját testesíti meg, vagyis azt, amit el szeretne érni, meg szeretne valósítani a kereséssel. Hiába rendelkezik egy minőségi honlap kulcsszóra optimalizált, releváns tartalmakkal, ha a felhasználók keresési szándéka nem kerül kielégítésre. De mire is vonatkozik pontosan a keresési szándék és miért ennyire fontos? Jelen cikkünkben ennek járunk utána!

Tovább

Mi a tartalommarketing?

A tartalommarketing az online marketing egyik legfontosabb összetevője, amelyen sem az idő, sem pedig az új trendek folyamatos megjelenése nem változtatott és nem is fog változtatni. Definíció szerint a tartalommarketing egy olyan marketingtechnika, amelyen keresztül értékes és minőségi tartalmakat oszthatsz meg a célközönségeddel, elérve, megszólítva ezzel őket. Tagjai pedig jó eséllyel vásárlókká válnak majd. A tartalommarketing jóval összetettebb azonban az ész nélküli posztolgatásnál. Nézzük meg, mit érdemes tudni róla!

Tovább
Google indexelés

Google indexelés

A Google indexelés kiemelten fontos a keresőoptimalizálást tekintve, ugyanis meghatározó szerepe van, hogy a kulcsszavak milyen sorrendben jelennek meg az adott oldalak a Google találati listáján. Abban az esetben beszélhetünk indexelt oldalról, ha a kereső megtalálta és el is tárolta. Összegyűjtöttük, hogy az indexelés során mire érdemes odafigyelned.

Tovább
Keresőoptimalizálás árak

Keresőoptimalizálás árak – Egy SEO szakember díja 2022-ben

Felelős cégvezetőnek szüksége van keresőoptimalizálásra, hiszen egy jól átgondolt SEO-stratégia segít az ügyfél igényeit kielégíteni, és láthatóvá válni virtuálisan. A túlkínálat miatt a konkurenciát is szeretnénk megelőzni, így jön a kérdés, hogy milyen árajánlatra számítsunk a kiválasztott szakembertől vagy cégtől?

Tovább
SEO szövegírás

SEO szövegírás

Egyre szorosabb a verseny az online térben, és mindenki azon dolgozik, hogy a versenytársak elé kerüljön, és az online platformokon dobogós helyet foglaljon el. Ha a Google egy kifejezésre keresve a mi márkánkat dobja fel az első helyek valamelyikén, akkor nyert ügyünk van. Hogyan kapcsolódik ez a SEO szövegíráshoz?

Tovább
Weboldal elemzés

Weboldal elemzés

A weboldal elemzés hangsúlya az átvilágításon van, és minden olyan területet figyelembe vesz, amely negatív hatással lehet a teljesítményre. Összességében egy olyan auditálási folyamatról beszélhetünk, amelynek során különböző szempontok alapján átvilágítjuk a site-ot és jelentés formájában összegezzük a hiányosságokat. Több oldalról érdemes elemzést végeznünk, ilyen területek a SEO, felhasználói élmény, és a webdesign.

Tovább

Technikai Seo

A technikai SEO összességében egy weboldal felépítését jelenti, amibe beletartozik a sebesség, kódolás, és a biztonsági szempontok. A keresőoptimalizálás összefügg a technikai részekkel, ilyenek a megfelelő tartalmi elemek, képek és linkhálózatok. A technikai SEO alatt azt a folyamatot értjük, amikor a weboldal technikai elemeit javítjuk annak érdekében, hogy a legjobb eredményeket érjük el a találati listán.

Tovább
Linképítés: A hatékony SEO alapja

Linképítés: a hatékony SEO alapja

A piaci versenyt tekintve a külső linkek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy a Google keresőben hosszútávú sikert érjen el a weboldalunk. Ha a keresőt szeretnénk felhasználni a forgalom növelésére, ismernünk kell a linképítés módszereit.

Tovább
SEO jelentése a gyakorlatban

SEO jelentése

A SEO jelentése Search Engine Optimizer kezdőbetűiből áll, tükörfordításban keresőmotor optimalizálást jelent, de magyarul keresőoptimalizálásnak nevezzük. Röviden SEO kifejezésként használjuk. Mi az a keresőoptimalizálás bővebben?

Tovább
Versenytárs elemzés

Versenytárs elemzés

Elmondható, hogy versenytárs elemzésről mindenki hallott már. Ha egy céget vezetsz vagy marketing a szakterületed, akkor biztosan szükséged lesz rá. Érdemes felkészültnek lennünk, hogy a versenytársaink milyen marketing stratégiát alkalmaznak, hogyan szerzik új ügyfeleiket? Milyen hangvétellel kommunikálnak? Az elemzés során választ kaphatunk kérdéseinkre.

Tovább
Kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás – Tudd meg, hogy mire keresnek rá a potenciális vásárlóid

A felhasználók számtalan kérdést írnak be nap, mint nap a keresőbe. Ha egy tartalom nem segít megtalálni a kérdésükre releváns választ, máris tovább kattintanak. Szolgáltatóként a feladatod, hogy a látogatók a tartalmakon keresztük közelebb kerüljenek problémáik megoldásához, minél több időt töltve a honlapodon. Itt jön a képbe a kulcsszókutatás!

Tovább

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás, angol megfelelője Search Engine Optimization, más néven SEO, a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenéséért felelős, emellett a legfőbb célja, hogy egy kifejezésre keresve, minél előrébb kerüljünk a normál találatok között. A SEO során az organikus, vagyis a nem fizetett keresési eredményre összepontosítunk. Milyen előnyöket rejt a keresőoptimalizálás?

Tovább